Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CSI AISHKIM:Peminat Aishah, Akim Bertindak!
12 October 2009 | 6:56 PM | 0 comments
CREDIT:www.murai.com.my

12-Oct-2009 Oleh: Razif Rosdi
Gosip: Peminat Aishah, Akim Bertindak!
Teks oleh Razif Rosdi
Foto oleh Mazlan Yunos

Gosip cinta sesama bintang Akademi Fantasia (AF) sudah menjadi lumrah program realiti TV itu sejak musim yang pertama lagi. Lebih daripada itu, ada pasangan pelajar yang pernah digosipkan telah bahagia ke jenjang pelamin seperti Khai & Rosma serta Rich & Velvet.

Bagi musim ini, Akim dan Aishah pula telah digosipkan walaupun sudah berkali-kali mereka menafikannya. Yang peliknya dan menariknya, gosip cinta mereka telah membuatkan peminat masing-masing bertindak menubuhkan kelab peminat (FC) yang menggabungkan nama mereka iaitu 'Aiskim'.
Sebelum ini ada beberapa FC yang menggunakan cantuman nama seperti itu, antaranya Ria (Riz/Nadia), Datin (Dafi/ Fatin) dan Shano (Shawal/Noni).
"Bagi kami gosip cinta hanyalah gosip. Kami sekadar berkawan. Bukan saja dikaitkan dengan Akim tapi juga Qhaud. Bagi Aishah, Qhaud juga sekadar kawan biasa dan selepas AF7 habis, kami selalu berkomunikasi kerana banyak aktiviti promosi membabitkan kami semua dan Qhaud banyak membantu Aishah.
"Kalau nak cakap soal cinta, cinta baru Aishah adalah kepada bidang nyanyian yang baru bermula," ujar Aishah kepada murai.com.my.
Kedua-dua mereka memang nampak begitu mesra dan sedondon apabila mengenakan fesyen raya yang berona garang. Aishah tampak cute sementara Akim yang berbadan tegap pula kelihatan segak dengan Baju Melayu.

Akim turut sependapat dengan Aishah kerana baginya, gosip percintaan mereka hanyalah tanggapan sesetengah pihak sahaja. Selain itu Akim menafikan dia telah jatuh cinta dengan seorang gadis dari Indonesia mahupun Juara AF5, Mila Jirin yang juga bertubuh genit seperti Aishah.

"Di Indonesia dulu, Akim memang rapat dengan Mila sebab kami berlakon bersama-sama untuk siri Kau & Aku. Di sana kami perlu berdikari dan berjauhan daripada keluarga, jadi persahabatan mengeratkan hubungan kami semua," kata Akim yang akan muncul dengan single terbarunya tidak lama lagi.

Bagi Aishah mahupun Akim, gosip cinta bukanlah sesuatu yang keterlaluan dan mereka menganggap ia sebagai asam garam dalam dunia hiburan

Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries