Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CSI AISHKIM : KAU DAN AKU - EPISOD 4 : UJIBAKAT
13 November 2009 | 5:13 PM | 0 comments
credit:http://www.astro.com.my/kaudanaku


Menyedari Mila akhirnya bersetuju menyertai sesi uijibakat yang diadakan oleh Lisa, Farah dan kawan-kawannya nekad untuk mencuri borang penyertaan Mila. Walaubagaimanapun mereka gagal mendapatkan borang tersebut kerana borang Mila tiada di tempat yang sepatutnya. Ketiga-tiga mereka hairan namun tetap bersyukur kerana ada orang lain yang telah memudahkan kerja mereka.

Sewaktu Mila menunggu giliran untuk membuat persembahan, Mila diberitahu oleh Akim bahawa borang pendaftarannya telah hilang dan menyebabkan penyertaan Mila dibatalkan. Akim dan kawan-kawan yang lain cuba untuk memujuk Lisa agar membenarkan Mila menyertai ujibakat tersebut. Tiba-tiba Aril datang memberi borang penyertaan Mila kepada Lisa.

Mila dan Akim hairan bagaimana borang tersebut berada di tangan Aril. Walaubagaimanapun kesemua mereka berasa sangat gembira kerana akhirnya Mila layak menyertai ujibakat tersebut. Semasa Mila membuat persembahan Farah memandang Mila dengan wajah tidak puas hati kerana risau Mila akan menjadi penghalang besar baginya. Lisa turut menatap Mila dengan tatapan cemburu, kerana menyangka Akim mungkin sudah jatuh cinta dengan Mila.

Bagaimanakah borang penyertaan Mila boleh berada di tangan Aril? Ingin mengetahui kisah di sebaliknya? Jangan lupa saksikan episod keempat Drama Muzikal Kau dan Aku Sabtu ini jam 10.00 malam hanya di Astro Ria (saluran 104).



Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries