Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CSI AISHKIM : KAU DAN AKU - ULASAN EPISOD 3
11 November 2009 | 4:39 PM | 0 comments

credit : http://www.astro.com.my/kaudanaku


Episod ketiga drama Kau & Aku yang disiarkan sebentar tadi di Astro Ria (saluran 104) sungguh menarik. Episod ketiga ini bibit-bibit percintaan antara Mila dan Akim seakan sudah mula berputik. Lebih banyak adegan romantis diselitkan di dalam episod ini dan sudah semestinya ia mampu menyebabkan ramai gadis berada di awang-awangan.

Seperti episod pertama dan kedua, kesemua watak dapat dijiwai dengan baik. Lebih2 lagi watak Mila yang lebih banyak bermain dengan emosi dan perasaan. Selain itu lakonan Ika Nabila dan Puteri Fateen seharusnya diberi pujian kerana berjaya menampilkan lakonan yang bersahaja sesuai dengan watak yang dibawakan.

Adegan paling menarik di dalam episod ini ialah adegan di mana Mila terlanggar Akim. Di sinilah kemuncak episod ketiga ini. Apabila mata bertentang mata dan cinta pun mula berputik di hati. Saat Mila memegang pipi Akim dan ketika Akim mengenggam tangan Mila sudah semestinya ribuan peminat Akim dan Mila di luar sana cemburu dan ingin berada di tempat Akim dan Mila.

Selain itu lakonan Farah dan Anita juga berjaya meninggalkan kesan yang mendalam kepada semua penonton. Sikap mereka yang gedik, berlagak dan mengada-ngada menyebabkan penonton sakit hati kerana turut merasai tekanan yang dialami oleh Mila. Dek kerana cemburukan Mila yang sentiasa didekati oleh Aril Farah sentiasa cuba untuk menghalang kejayaan Mila.

Kisah cinta antara Akim dan Mila kian berputik. Apakah kisah yang bakal berlaku di dalam episod keempat Kau & Aku minggu hadapan? Jangan lupa saksikan episod seterusnya Drama Kau & Aku setiap hari Sabtu pada jam 10.00 malam hanya di Astro Ria (saluran 104).

Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries