Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CSI AISHKIM : ULASAN BAB 6
28 November 2009 | 11:40 PM | 0 comments


credit : www.astro.com.my/kaudanaku

Seperti episod-episod minggu lepas, episod keenam drama Kau & Aku yang telah disiarkan sebentar tadi sangat menarik. Episod kali ini memaparkan kisah dimana bibit-bibit cinta antara Akim dan Mila mula berputik.Namun Aril tidak mudah melepaskan Mila. Pelbagai cara dilakukan untuk menjalinkan hubungan mereka kembali. Namun dari riak wajah Mila, ternyata dia sudah tidak ada hati lagi dengan Aril kerana dia sudah mula membuka pintu hatinya buat Akim.

Akim dan Mila benar-benar dilamun cinta. Paling mendebarkan saat Akim ingin meluahkan perasaannya terhadap Mila. Namun hajat Akim tidak kesampaian apabila Lisa tiba-tiba muncul di cafe. Sekali lagi akim gagal meluahkan perasaannya. Kemuncak episod keenam ini adalah ketika Akim bertemu Mila di cafe. Namun Akim menjadi tidak tentu arah setelah ternampak Lisa. Sekaligus menimbulkan pelbagai persoalan tentang hubungan antara Akim dan Lisa.

Apakah akan terjadi dalam episod ketujuh? Jangan lupa saksikan episod Drama Kau & Aku yang seterusnya setiap hari Sabtu pada jam 10.00 malam hanya di Astro Ria (saluran 104). Juga jangan lepaskan peluang untuk menonton episod Kau dan Aku di telefon bimbit anda dengan hanya menaip AMTV dan hantarkan ke 26000.




Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries