Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

Cinta Kau Aku dan Dia : Part 17
28 December 2009 | 3:52 PM | 0 comments

karya:azreq

‘kenapa Adila??? Kenapa jerit-jerit nie??’

‘makcikkk…AKim tak ada….’

‘tak adA???’

Puan Aminah menuju ke katil AKim…alangkah terkejutnya apabila AKim tiada di tempat tidurnya..

‘cam mana AKim leh hilang????’

‘makcikk….!!’ Aril masuk ke dalam bilik vip dengan tercungap-cungap….

‘kenapa ni Aril?’

‘makcik…AKim dalam bahaya..Aishah pon sama…tadi Akim mesej saya…dia cakap dia ada kt sebuah villa lama…dekat hutan simpan….saya Call Akim tapi talian nya di off kan…saya risau ni makcik..kita kene call polis…’

‘makcik pun risau gk cm nie..’

Adila hanya mendengar perbualan mereka….Dia juga risau kan AKim….

Aril dan Puan Aminah menuju ke balai polis berdekatan……

Air di simbah ke muka Akim…basah kuyup badan Akim di buatnya…

‘hoi!!! Bangun….hahaha’ seorang lelaki sasa mengejutkan Akim..

‘hah! Dah bangun pun kau…ada hati intip kitrg yea…skg ambik kau’

Seorang lelaki menendang perut Akim…tepat pada luka tembakan AKim…darah dari luka tersebut mengalir…AKim menahan kesakitan…kejam dua lelaki tersebut…

‘alamak….darah lak pulak…ahahhahaa..padan muke kau…tu balasan tuk orang yang suke buzybody’

‘peduli…mana Aishah aku?? Korang simpan dia kat mana??? Ckp!!!!’ Akim membentak dua lelaki tersebut…

‘mat,ko tgk nie…mamat ngok nie marah la…takut mak..’ lelaki tersebut membuat gaya nyah..

‘hahahaa..Aishah aku??? Geli aku dgr la wei…..kau ingt kau tu hero? Jgn harap kau dapat pompuan tu…say bye2 jer la..hahaahahaa’

Mereka ketawa jahat…

Pintu blik tersebut di ketuk…lantas seorang lelaki sasa bernama Mat membuka pintu tersebut…

‘bos!!’

‘ape bising-bising nie?...Akim?’ Marsha terkjut melihat Akim di sudut bilik…

‘Marsha??Claudia??’ Akim terkejut..

‘jadi korang yang buat semua nie??’

‘hahahaa..aah…aku yang buat…’ Marsha membalas…

Claudia membisu…

‘maafkan Akak Akim….akak terpaksa buat cam nie…akak tak setuju Aishah dan Aril….’

‘tapi kak, ni bkn alasan nya…’

‘arhhhh….’ Akim menahan sakit…Perut nya di tendang lelaki sasa yang bernama Chot…’

‘jom Claudia…biarkan dyrg uruskan Akim nie….’

‘maafkan akak Akim…’

Pintu di tutup….lelaki bernama Mat keluar menjaga pintu di luar…lelaki bernama Chot menjaga Akim di dalam bilik….perlahan-perlahan lelaki tersebut tertidur....sedaya upaya Akim membuka ikatan tangannya…

‘yes’

Akim Berjaya membuka ikatan tangannya…perlahan-lahan kaki Akim melangkah….

Akim mencuba membuka pintu…malangnya pintu terkunci…AKim buntu….tak tahu untuk melepaskan diri…AKim melihat cermin bilik tersebut….perlahan-lahan dia membuka tingkap tersebut….sangat beruntung tingkap tersebut dapat di buka…AKim memanjat dan keluar dari tingkap..

PAP!!!!

AKim terpijak kayu…Bunyi tersebut membuatkan lelaki tersebut terjaga..

‘hoi!!! Kau nak lari lak…’

Chot mendapatkan Akim…kali ini Akim tidak dapat melepaskan diri…cubaan tuk melarikan diri sia-sia…

‘hahahaha..kau tak dapt lari la..hahhaa.selagi aku ada..hahahaa…’

‘lepaskan aku la…aku nak selamatkan Aishah…’

‘jgn harap!!! Ambik kau…’

Satu pukulan membuatkan Akim pingsan…

‘kat mana tempat nya Aril?? Dari tadi pusing-pusing…tapi tak jumpa…’

‘ntah la makcik….saya tak tahu…’

‘tak apa..bia aku yang tolong…’

Mila mempelawa diri sendiri tuk menunjukkan arah…walupun pun orang Singapura.tapi dia tahu selok belok di KL….

‘hoi pompuan…dah-dah bangun.tak yah tido lagi….jap lagi kau ley tido selamanya…hahaha…oh yaaa…..for your information.Akim ada kt bilik atas..hahahaha….konon nak selamatkan kau…tapi takkan dapat la….’

‘Akim???? Kau buat ape kat dia??? Jgn berani kau nak cederakan dia’ Aishah mengugut…

‘uuuu..takutt…sape suruh dia datang sini? Dia yang hantar nyawa.pandai-pandai lah dia…’

‘lepaskan aku la….lepaskan…’ Aishah meronta-ronta…

‘ok skg kita dah sampai…ni lah tempat nya..’ Mila menghentikan kereta….

‘cam mana kau tahu tempt nie?’ Aril menyoal….

‘cam mana??? Dulu ni villa keluarga aku…skg tak lagi..sebab tu aku taw villa yang berdekatan ngan hutan simpan…’

‘oh…patut lah….ok2…kita park jerk kat sini..lebih selamat…dari sini kita jalan kaki…tapi lebih baik makcik,Mila n Adila stay kt dalam kereta….dalam masa 15 minit saya tak kuar,call polis..k…’

Aril membuka pintu kereta..langkahnya menuju ke villa tersebut…di lihat dua lelaki berada di luar rumah….sedang menghisap rokok…

Langkahnya di perlahankan….Aril menyorok di sebalik semak samun……tangan nya mencapai batu lalu di lemparkan ke arah bertentangan….dua lelaki tersebut terkejut…

‘apa tu???’

‘ntah..cuba kau pergi periksa..biar aku jaga kt sini…’

Sebaik sahaja salah seorang lelaki tersebut pergi…Aril mengambil kayu yang ade di sebelahnya lalu memukul lelaki yang bersendirian di depan pintu villa……lantas mengheret lelaki tersebut

‘ambik kau…skg kau lak aku ikat kat sini..hahahaa’

Aril ketawa puas…



Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries