Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

Cinta Kau Aku Dan Dia:Part 12
21 December 2009 | 8:30 PM | 0 comments
KARYA:AZREQ

‘so cm mane???’

‘cm mane ape??’

‘eh kau ni…tnyer aku lak…mari kita mulakan’

‘hehee…lupa lak…ok.kita mulakan…jap lagi dia kuar dari office dia.then kita jln kan tugas..check pistol tu…ade peluru tak…’

Suasana tengah hari yang sgt panas….Marsha dan Claudia di dalam kereta serba hitam….berkaca hitam jua….Serba hitam pada hari tersebut…Bersiap sedia di dalam kereta dengan pistol di tangan…Siap mengacu ke arah mangsa yang menjadi sasaran……

Kelibat Aishah tidak muncul-muncul…lebih satu jam dua org perempuan serba hitam itu menuggu Aishah…

‘hish mane perempuan ni..panas tul la tunggu dia…’

‘sabar-sabar..’ Claudia menenangkan Marsha yang sedang dalam kepanasan..

Aishah tidak juga keluar..malah kelibat langsung tidak kelihatan…

Setelah seketika lamanya…sasaran memunculkan diri…

Marsha mengacu pistol kea rah Aishah….siap untuk menembak…

Satu tembakan terkena cermin office Aishah..tembakan Marsha meleset…

Dua org jaga yang perasan kehadiran mereka mendapatkan Marsha dan Claudia…tapi malangnya kereta mereka sepantas kilat menghilangkan diri…

‘bodohhh..cm ne ley tak kena..huh!! geram tul…’ Marsha merungut…

tula…taka pa…kita akan buat malam nie…’

‘Aishah,kau ok x??? saper td tu.??’ Zizi bertanya…

‘Puan,puan ok??? Pua kenal ke siapa tadi???’

Guard tersebut menyoal Aishah…..

‘sy ok….tak apa…sy tak kenal pon dyrg…’

‘yeker…kau ade musuh ker??’

‘Puan.,puan kene buat report..bahaya nie…puan sgt beruntung sbb tak kene tembakan td…’

‘its ok…biarkan jer…Zizi,jom blik..Malam ni aku hal..nak kuar..jom..’

‘ha…ok2..jom2’

‘what??? Aishah hampir terbunuh td?? Ade org nak tembak dia???’

‘ye tuan…tuan sy ekori kemana shj kan cik Aishah pergi..tadi ptg ade kereta serba hitAM…dua org di dalam nya mengacukan pistol dari tingkap an menembak Aishah…untungnya Cik Aishah tak apa-apa…tembakan tersebut meleset…Saya rase org tu bkn penembak yang professional…’

‘huh…sapa yang berani bunuh Aishah? Hurm…kau kene selidik semua nie’

‘baik tuan..’

Lelaki berpakaian ala-ala detektif berdar dari hadapan Akim…Akim menghela nafas lega Aishah selamat…

‘Aku kene selamatkan Aishah…mungkin cara ini shaja nak tunjukkan dia aku sayng kan dia…’

‘cm mana ngan bju nie?? Ok??’

‘hurm…..tak…tuko2..buruk la…hahahaa’

‘amboii.jaat mulut…jap..’

Aishah ke ruang pakaiannya..memilih kembali baju yang harus di pakai nya utk dinner mlm tersebut bersama Aril…Walaupun hatinya resah dan takut akan jwpan yang harus di berikan pd Aril,namun dikuatkan jua semangatnya…

‘hurm…mana lak Aishah nie…’ Aril menunggu Aishah..penuh kesabaran…rasa berdebar-debar..takut pun ade…..dia takut akan jwpan yang Aril terima dari Aishah tidak sepenuhnya yang dia inginkan….

Restoran Mewah Sri Kembangan,Jlan Duku…cahaya romantic memenuhi setiap ruang restoran itu…

Secara kebetulannya AKim dan Mila masuk ke dalam restoran yang sama..Akim terkejut melihat Aril yang berada di situ…Aril begitu juga…Tapi Aril menjelingkan matanya kepada Akim…Mila memegang erat tangan Akim seolah-olah tidak mahu melepaskan Akim…

Akim dan Mila mengambil tempat yang di tempah oleh Mila….Akim terpaksa mengikut kerenah Mila..nak tak nak dia harus ikut apa yang Mila nak…Ugutan terhadapnya untuk membunuh Aishah membuatkan dia akur terhadap Mila….Dia juga masih terfikir-fikir ttg orang yang mencuba membunuh Aishah petang td…jika benar,dia terpaka korbankan dirinya demi keselamatan Aishah…

Aishah masuk selepas sejam Akim dan Mila datang..Aishah tidak perasan kehadiran Akim dan Mila di restoran…

‘Hye Aril….’ Aishah menyapa….

‘eh,hye…lamanya datang..’

‘sorry,ade keje ckit…pilih-pilih baju td..hehe…’

‘its ok la..Tuk Aishah,Aril tunggu lama pun taka pa..’

Jah di sudut restoran,Akim memandang Aril dan Aishah dengn penuh cemburu…Andai dia yang berada di situ,..Mila yang berhadapan nya menunjukkan jari nya tanda jangan kepada Akim…

‘Akim..nak g sana??? Ingat Akim..’

‘tahu la…’

Akim memerhatikan seorang lelaki yang masuk ke dalam restoran..Sangat misteri…berpakaian hitam,memakai memakai topi hitam dn berkaca mata….sangat mencurigakan…

Lelaki tersebut duduk berhadapan meja Aishah dn Aril…tapi jauh sedikit….

‘Ecah,cam mana??? Apa jawapan Ecah???’ Aril membuka kata…

‘hurm….’

‘tak apa….kita makan dulu..nanti kita bincang..ok??’

‘Akim nak ke toilet..’

‘ok sayang..muah…jgn lama-lama taw…’Mila membuat muka manja nya….

Akim berlalu tanpa menghiraukan Mila…

Lelaki misteri tersebut mulakan mengacu pistol kea rah Aishah…Akim yang baru sahaj keluar dari tandas menyedari tindakan lelaki tersebut.Lantas Akim berlari kea rah Aishah…

‘Aishahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!’

Satu tembakan tepat ke dada Akim…Aishah tergamam.lelaki tersebut lari melulu ke luar restoran….Darah mengalir tanpa henti……

‘Akimmm….!!’ Mila menjerit….

‘Akimmm….bangun….’ Aishah mendakap Akim…

Aril bisu seribu bahasa…

Suasan panic dan kelam kabut di dalam restoran tidak di pedulikan Aishah dan Mila…

Dua orang perempuan yang sama mencintai lelaki yang sama menangis teresak-esak…

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries