Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

Cinta Kau Aku Dan Dia:Part 9
18 December 2009 | 10:49 AM | 0 comments

KARYA:AZREQ

‘ huh! Berseronok la selagi kau boleh…..tunggu la kamatian datang pada kau….’
*****

‘huh…korang ada lagi kat sini….Aril ingt da blik….buat apa lagi kat sini? Menyemak jer…’

‘ hei Aril…kau sedar tak kau ckp dgn sapa?? Aku ni kakak kau tau…dan dia tu bakal wife kau..’

‘so what???’

‘ so what???...’

‘yaa…..so what kalau akak ni kakak Aril and Marsha bakal wife Aril??? Ade Aril kesah?? Aril tak kesah langsung dgn Marsha….Aril da bgtw kan sebelum nie….’…


Pang!!! Satu tamparan hinggap di pipi Aril

‘ ingat Aril….I takkan benarkan perempuan tu rampas U dr I…..remember this!’

‘yeah…Akak pon…dia tak sama macam kite…’

‘oya Aril…..let me remind you…you takkan dapat perempuan tu….you know why?? Coz your friend saper tu AKim ea,dia akan rampas dari you….you ingt,kwan you tu baik sgt ker???? Dyer mst ad erase ngan perempuan tu..so you jgn berharap sgt….persahabatan you takkan kekal lama….’


Marsha dan Claudia keluar dari bilik hotel Aril…Aril mengusap-ngusap pipi nyer selepas penampar Marsha hinggap di pipinya..

‘argggghhhhhh!!!! Akim takkan khianati persahabatan kitrg…aku pasti…dia dan each hanya berkawan..dan aku tau tu…’

*****


Oh bulan….enggan melayan diriku ini..pabila….air matamembasahi pipi….

Lantas tangan Aishah mencapai telefon bimbit nye….dibuka mesej yang di hantar kepada nya…..

‘jumpe aku di Taman Bunga Seri kembangan…jam 5 ptg esok..hal penting yang aku nak smpaikan…dr M….’

‘siapa lak M nie…dia nak ape lak…’

Aishah menyambung kembali tidurnya…

*****


‘mana la orang nie….kata nk jumper..da lewat 15 minit nie…’

Aishah menunggu penuh kesabaran…menanti seseorang yang menggelarakn diri sebagai M pada mesej yang di terima malam kemarin…

‘ lama tunggu…’

‘ye....eh…awak??? awak yang…..’

‘yes…sy….orang yang tamper awak tempoh hari…masih ingt dengan hari itu??’

‘awak ni siapa??? Dan kenapa awak tamper saya??? Sy ade salah ke???’

‘well Aishah…tak perlu la nak berlagak baik pulak..kau ni perempuan jenis apa ekh??? Kenapa byk laki,ko nak rampas buah hati aku?? Dah tak ada lagi ke laki kt dunia nie????’

‘kejap-kejap….apa maksd awak??’

‘helo!!!! Kau ni blur asal???? Tak paham-paham….biar aku ingatkan kau tuk kali pertama dan kali terakhir…jauhkan diri kau dari Akim…PAHAM!!!!’

‘Kejap-kejap…nanti dulu….’

‘kau nak apa lagi?? Nak penampar aku lagi???

‘awak ni kenapa marah-marah dgn saya? Saya hanya berkawan jer ngan Akim/….tak lebih….’

‘hei pompuan!!!....kau ingat aku ni bodoh ker??? Aku boleh agak la and boleh rasa la care kau pandang Akim..kau ingt aku ni tak tau yang ko ske dia???? Biar aku bgtw kau…aku dan Akim akan kawin nanti..dan aku tak nak sesiapa pun yang mnjadi penghalang antara aku dan dia…PAHAM!!....tepi..’

Mila melaga bahu Aishah dengan sengaja dan berlalu pergi….

Aishah yang masih berada di situ masih keliru dengan apa yang terjadi..lidah nya kelu…

Tak mungkin ku percayaaaa..kata-kata yang penuh dusta hanyalah bibir berkata….

Lamunan Aishah terhenti…..deringan telefon bimbit nyer mengjutkanAishah…Aishah melihat skrin telefon bimbitnya…Nama Akim terpapar di skrin…Lantas Aishah menutup panggilan tersebut….
*****

‘cam ner???’

‘haa.ahaha…puas hati…’

‘bagus…so Dila gerenti dia tak kan kacau Akim lagi…’

‘Mila tak rasa dia akan takut dengan ugutan tu….’

‘Dila pun rase gitu jugak..so apa yang kita akan buat selepas nie???’

‘Dila….fikir la…hish..’

‘hehehe’
*****

‘kenapa tak angkt call aku nie…angkt la..angkat la….’ Akim mengeluh….

‘hey…’

‘hey jgk….awak sapa ekh??’

‘oh…sy Marsha…tak sengaja lalu sini then Nampak awak…kawan Aril right??’

‘aah….sy kawan dia….kita pernah kenal ke??’

‘oh tidak..kita tak pernah kenal…hehe..oya…saya nak tnyer…dah lama ke awak berdua berkawan..awak kenal Aishah kan.?’

‘oh…Yaa..sy da lama berkawan ngan Aril..malah dah anggap adik beradek..dia la kawan saya yang setia…Aishah??? Awak pun kenal dia?? Saya bersahabat dengan dia…begitu juga dngan Aril….kire kitrg bertiga ni berkawan rapat la..’

‘oh bgtu ye….i see..’

‘awak ni sape pada Aril???’

‘ saya??? Saya ni future wife dia..saya follow dia dari London smpai ke Malaysia..’
‘yeker…wah..tak sangka la kawan saya tu nakkawen…tp kenapa dia tak bagtw saya ekh…hurm..musykil2…’

‘mungkin dia nk bg surprise kt awak…boley saya mtk tolong??’

Marsha memulakan rancangn jahatnya….

‘tolong apa??’ Akim bertanya….

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries