Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CSI AISHKIM : MENGAPA AKIM TAK MAHU GURIS GAY?
08 March 2010 | 10:22 AM | 0 comments

credit:mangga online (5 mac 2010)

hot Akim mengaku tidak mahu mengguris hari golongan gay yang meminatinya. Malah dia sanggup merahsiakan hal-hak peribadi demi menjaga hati peminat. Mengapa Akim mengambil pendekatan itu?

Akim bercerita kepada wartawan Mangga, Nuek pasal perkara itu. Dia sebenarnya takut ada peminat berkecil hati. Apa alasan Akim?

Akim tak kisah berkawan dengan sesiapapun."Saya tak nafikan ada peminat saya dari golongan mak nyah dan gay. Saya tahu dia orang ni kalau minat, memang fanatik dan lain macam sikit.
"Pernah satu ketika mereka sanggup menelefon ibu saya di kampung semata-mata nak dapatkan nombor telefon saya.

"Saya pun tak sangka sampai tahap itu dia orang berani buat. Sebenarnya saya sendiri tak kisah berkawan dan bergaul dengan sesiapa pun, janji sempoi dan satu kepala.
"Sebelum ini ada juga orang labelkan saya ni gay, saya buat tak kisahpun. Biarlah orang nak cakap apa, saya dah malas nak ambil kisah pasal benda-benda mengarut macam ini," kata Akim kepada majalah Mangga sebagaimana dalam edisi terbaru, bulan Mac 2010 yang kini sedang hangat di pasaran.

Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries