Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CINEMASCOPE 42 : THE HERO
09 May 2010 | 2:38 PM | 0 comments

Akim ngn single terbaru :
~SUMPAH~

Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapan ku ini
Indahnya kamu didakapanku


Cerita kita berdua

Menciptalah sebuah cinta
Mencipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu


Mungkinkah kau kan menungguku

Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah kau kan menungguku
Seperti ku yang selalu menunggumu


Aku mahu kau selalu denganku

Di mana hatiku berada
Aku hanya milikmu



Melody & Lyrics by Afiq Hakim Ahmad



~vc credit to TheConan14 @youtube~

Labels: , , , ,


Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries