Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CSI AISHKIM:AKIM RAKAM I'M YOURS VERSI MELAYU
22 July 2009 | 9:36 AM | 0 comments
Segmen baru ni tak ada kena mengena dengan fan art.Diwujudkan atas permintaan aishkimmer yang nak tahu cerita baru Aishkim.Kalau ada perkembangan lagi,kita jumpa lagi dalam segmen CSI AISHKIM(Couple Scene Investigation Aishkim)..(sambil belakang2 ada lagu tema CSI..huhu..)

CREDIT:MURAI
22-Jul-2009 Oleh: Murai Batu

Akim Rakam I`m Yours Versi Melayu


KL, 22 JULAI 2009: Sejak menyanyikan lagu Jason Mraz, I'm Yours di konsert mingguan AF7 lalu, lagu itu telah sinonim dengan Akim.
Disebabkan lagu itu membawa banyak kenangan manis kepada Akim, Murai Batu dengar khabar Akim baru saja selesai merakam lagu berkenaan dalam versi unplugged di mana Akim telah main sendiri gitar sambil menyanyi. Hai, untuk album solo Akim pulak ke?

Risik punya risik, rakaman itu adalah untuk sebuah program hari raya yang menarik iaitu Rumah Terbuka AF. Waah... menarik tu. Murai Batu dimaklumkan, Akim bukan sahaja menyanyikan lagu itu dalam bahasa Inggeris tetapi menukarkan liriknya ke bahasa Melayu.

Khabarnya, sekali lagi Akim menujukan lagu itu kepada Aishah. Amboi, episod cinta berulang lagi ke? Sementara itu, Konsert Reunion AF akan pasti berlangsung di Kuching, Sarawak pada 25 Julai ini. Jadi, peminat di Borneo jangan tak turun ramai-ramai ke konsert, jumpa di sana!
MURAI BATU: Nantikan peraduan khas di murai kalau nak dapat hadiah percuma album pertama Hafiz.

Labels: , , , , , , ,


Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries