Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

Dunia Aishkim-Aishkimmers:PART 11-KELIRU
30 October 2009 | 10:37 PM | 0 comments

KARYA:ARZA

Akim menghempas surat khabar di tangannya ke atas meja.Akim geram membaca statement Aril.'THERE IS ONLY AISHRIL!'.Akim mula bengang.Sepatutnya Aril hanya mengatakan yang dia hanya teman rapat Aishah dan bukan kekasih Aishah.Akim mula keliru.Kenapa Aishah sendiri tidak memberitahu yang hubungannya dengan Aril hanya kawan semata-mata?Akim mula resah dan gelisah.

************************************************************************
Nadia menatap wajah Azreq.Azreq masih belum bangun.'Encik Azreq dalam keadaan koma'.Kata-kata doctor masih lekat di dalam otaknya.

"Hey perempuan!"

Nadia tersentak.

"Masuk tak pandai bagi Assalammualaikum ke?"Nadia bertanya.

Tasya mendekati Nadia.

"Suka hati akulah!Kau buat apa kat sini?"Tasya bertanya.

"Jaga Az…takkan memancing pula!"

"Baik kau balik sekarang!"

"Kalau aku tak nak?"

"Aku kerjakan kau!"

"Senang kau cakap..Kau ingat kau siapa?Ini hospital bapa kau ke?"

"Aku tak kisah..yang penting kau harus balik!"

"Okay..sekejap.."

Nadia mengambil segelas air oren lalu menuangkannya ke atas kepala Tasya.

"OPPS!Tak sengaja cik Tasya..Bye.."

Nadia segera melarikan diri.Tasya masih tersentak.

"Arghhh!!!"

************************************************************************
Aril memandang seorang yang misteri bertopengkan Power Rangers di hadapannya.

"Kau cik Spy kan?"Aril bertanya.

"Yup…"

"Kenapa nak jumpa aku?"

"Aku nak warningkan kau!"

"Siapa kau berani nak warningkan aku?"

"Aku cik Spy…aku nak kau keluar dari kehidupan Aishkim dan Aishkimmers!"

"Kalau aku tolak?"

"Aku akan bagi semua video,gambar dan bukti kau dan Tasya membakar tapak gathering Aishkimmers dan termasuk menembak Azreq.."

"Jangan nak tipu!"

Cik Spy menayangkan satu per satu bukti kejahatan Aril.Aril amat terkejut.

"Baiklah..aku akan keluar.."Aril mengalah.

"Ok..siaplah kau kalau kau buat lagi!"

"OK!Fine!"

Aril hanya tersenyum sinis meninggalkan Cik Spy.'Kau belum kenal siapa aku ck Spy!'

***********************************************************************
Aishah bengang dengan Akim.Sudah berkali-kali ditelefon namun tidak dijawab-jawab.Aishah mengambil keputusan untuk berjumpa dengan Aril dan cuba untuk menceriakan hatinya dengan berfikir positif tentang Akim.

AISHAH:Hello?

ARIL:Hey..

AISHAH:Jom jalan!

ARIL:Pergi mana?

AISHAH:Mana-mana tempat yang boleh menceriakan hati ini..

ARIL:OK..i'll pick you up around 20 minutes.

AISHAH:See ya..

Aishah merasakan dirinya amat bertuah kerana mempunyai seorang rakan yang 'baik' seperti Aril.
**********************************************************************
Fifa dan Mia terkesima melihat Claire menunjukkan aksi ketika bermain Need For Speed Most Wanted PS2.Claire kelihatan seperti benar-benar memandu.Fifa dan Mia tidak berani mengganggu kecuali hanya melihat sambil memuji kehebatan Claire 'memandu'.

"Cik KC…Boleh saya join?"Stef muncul tiba-tiba.

"Boleh!JOM!"

Stef menunjukkan muka yang amat menyakitkan ke arah Mia dan Fifa.Fifa menunjukkan penumbuk ke arah muka Stef.

"Cik kc.."Mia bersuara.

"ERMM..Ada apa?"Claire bertanya.

"Lepas ni nak main boleh?"

"Tunggulah…masih ada 12 round ni.."

"Aduhhh…"

Mia dan Fifa hanya boleh simpan dalam hati kesakitan hati terhadap Stef yang sedang seronok bermain.
*******************************************************************
Aril membawa Aishah pergi ke Genting Highland,kota keriangan.Aishah,seperti yang diangka amat gembira.Akim yang kebetulan membuat show di sana telah terserempak dengan Aril dan Aishah tengah makan aiskrim.

"AISHAH?"

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries