Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

Dunia Aishkim-Aishkimmers:Part 15-Kembali
11 November 2009 | 10:34 PM | 0 comments

KARYA:ARZA

"Bagus"

Nadia melihat wajah orang yang telah banyak menyusahkannya.Sepucuk pistol diacukan ke kepalanya membuatnya menolak cinta Azreq sebentar tadi.

"Kau tak puas-puas lagi ke?"Tanya Nadia.

"Aku tak akan puas selagi kau masih hidup!"kata Tasya.

"Kalau begitu bunuhlah aku!"

"Hahaha…kau ingat aku bodoh sangat?Aku tak bunuh orang sesuka hati…"

"Habis?"

"Aku akan bunuh kau…pasti…tapi cara aku bunuh kau akan kelihatan seperti kau bunuh diri..hahaha…"

Mata Nadia terbeliak mendengar kata-kata Tasya.

"Kau memang gila!"

"Aku memang gila…hahah…tapi ini semua terjadi sebab kau!Kau rampas Az dari aku!"

Nadia memandang Tasya dengan penuh hampa.Tak sangka,Tasya menjadi seorang wanita yang kejam kerana seorang lelaki!

**********************************************************************
Claire melihat resit kad kredit Nadia yang diambilnya dari pihak Maybank sebentar tadi.

Tarikh:12/11/2009

Tempat:Palace Hotel

Masa:5pm

Bilik:Suite(room 04)

Jumlah:RM500/N

"Wah!Suite!Gila ke apa!Aku nak join gak!"

Claire membuat drift 360 degree lalu memandu kembali keretanya menuju ke Palace Hotel.Deringan telefon tiba-tiba mengejutkan Claire.

CLAIRE:Hello?

AZREQ:KC!Ada jumpa Nadia tak?

CLAIRE:Eh Az….dah baik dah…bila keluar hospital?

AZREQ:Bila-bila masa saja saya keluar…

CLAIRE;Huh??

AZREQ:Mana Nadia?

CLAIRE:Ada kat Palace Hotel bilik 04.

AZREQ:Thanks.

CLAIRE:Welcome…

************************************************************************
Claire melangkah menuju ke bilik 04 di Palace Hotel dengan penuh semangat.Namun begitu,langkahnya terhenti sebaik tiba di depan pintu bilik tersebut.Dia terdengar perbualan antara dua orang yang amat dikenali suaranya.

'Aku nak kau tembak diri sendiri Nadia!'

'TAK!Membunuh diri adalah dosa besar!'

'Kalau begitu aku yang terpaksa bunuh kau!'

Mendengar perbualan tersebut,Claire terus menekan loceng bilik tersebut,

TING TONG!

"Siapa tu?"Tasya bertanya dari dalam.

"Ada pesanan untuk cik Nadia"Claire menipu.

Tasya membuka pintu dan Claire terus menumbuk muka Tasya dan Tasya pun jatuh.

"KAU BUAT APA KAT SINI?"Tanya Tasya.

"Owh….nak tumpang tidur…"

Claire masuk lalu mengunci pintu.Kemudian Claire membebaskan Nadia dari ikatan lalu mengikat Tasya menggunakan tali yang sama.

"Kenapa guna bilik semewah ni untuk menculik?"Claire bertanya.

"Sebab bilik low class takde service yang baik.."jawab Tasya.

TOK!TOK!

Nadia membuka pintu dan melihat Azreq berdiri membawa sejambak bunga.

"Awak buat apa kat sini?"Nadia bertanya.

Azreq melutut.

"Nadia..saya tahu..selama ini saya telah banyak menyakiti awak…sebab itu awak menolak cinta saya…tapi sekarang ini…saya ingin minta maaf dan berharap agar awak memberi peluang kepada saya untuk mencintai awak dengan sepenuh hati saya…..sudikah awak menjadi kekasih saya?"

Nadia kelihatan amat terkejut.Claire dan Tasya yang memandang dari jauh agak terperanjat dengan kelakuan Azreq.

"Nadia…please give me an answer…"

"Az…I love you…"

Azreq tersenyum lebar.Dia memberi jambangan bunga kepada Nadia lalu masuk ke dalam bilik.Saat terpandang Claire dan Tasya..

"Apa mereka buat di sini?"

***********************************************************************

Akim menunggu Aishah di hadapan rumah Aishah.Kelibat Aishah menggembirakan hati Akim.

"Ada apa nak jumpa ni?"

"Aishah…Akim nak beritahu Aishah sesuatu.."

"Apa lagi Akim?"

"Petang ni…Akim nak Aishah pergi ke Starbucks kat Mid Valley.."

"Nak buat apa lagi?"

"Adalah…tapi Aishah janji..Aishah harus pergi..dengan pakaian seolah-olah Aishah orang biasa.."

"Okay Akim…kali ni saja!Selepas itu..kita tamat!"

"Okay!"

Akim tersenyum lebar.'Terima kasih Tuhan!'

**********************************************************************

Sally dan Mona melihat Tasya.

"Budak ni perlu dihantar ke Girls Home.Tapi kita bagitahu parents dia dulu."kata Sally.

"Yup…Saya setuju..Kita bagitahu parents dia dan hantar dia ke Girls Home..biar dia rasa….ajar dia untuk jadi budak baik!"

"HAHAHAHAHHA"

Saat mendengar kata-kata Aishkimmers di hadapannya,Tasya mula menyesal akan semua kesalahan yang pernah dilakukannya.Tasya mula menangis.

"Nangis dah?Muahahahahah…."Mona menyindir

"Bunuh orang berani!"Sally menyambung.

"Mana ada bunuh..hampir bunuh je.."Tasya menangis.

"Tapi masih ada perkataan bunuh kan?"

Tasya semakin kuat menangis.

************************************************************************

Aril melihat lagi wajah cik Spy bertopengkan topeng Upin.

"Aril….nak Tanya..apa lagi plan selepas ni?"

"Cik Spy..kat belakang tu ada orang…mana boleh bagitahu..lagipun kalau saya bagitahu..nanti u gagalkan rancangan i!"

"Aril….just give clue to me…kalau saya tak tahu…mesti rancangan u nanti tak happening!"

Kebodohan Aril datang tiba-tiba.

"Okay…I bagi u sikit.."

"Okay…ceritalah.."

"Begini..malam ni…I plan nak bakar rumah Akim"

"Wah..nampaknya I kena selamatkan Akim!"

"Cik Spy…u takkan dapat halang.."

"Kenapa pulak?"

"Cuba tengok tepi kanan.."

Seorang lelaki sedang memandang Cik Spy sambil menunjukkan pistol.

"So Aril..u trapped me..!"

"HAHAHAHH Cik Spy…itu sebabnya Akim takkan selamat malam ni!"

Orang yang duduk di belakang Cik Spy terkejut!

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries