Offical Aishkim Blog
+Follow | Dashboard

CSI AISHKIM:kau dan aku » siapa dia
31 October 2009 | 10:37 AM | 0 comments
Temuramah ringkas Akim mengenai drama Kau Dan Aku.
Kredit:www.murai.com.my

13-Oct-2009
| Oleh: Razif Rosdi

Akim


Nama Pelakon
AFIQ HAKIM BIN AHMAD

Tarikh Lahir
18 JANUARY 1991

Tempat Lahir
JOHOR

Pengalaman
AKADEMI FANTASIA 7

Pencapaian
TEMPAT KE-3 AKADEMI FANTASIA 7

Adegan paling mencabar dalam membawakan watak Akim adalah...
Bercinta dengan Mila

Senaraikan sifat Akim yang mempunyai persamaan dengan diri anda?
Kuat jeles

Jika anda diberi peluang memegang watak lain, siapakah anda & kenapa?
Watak Aril sebab saya suka watak yang aggresif dan berlagak sebab watak yang mencabar

Apakah masalah terbesar yang anda hadapi sepanjang penggambaran Kau & Aku?
Masalah terbesar tiada


Siapakah satu (1) teman yang paling rapat sepanjang sesi penggambaran dijalankan?
Mila

Pelakon lain dalam Kau & Aku yang anda kagumi adalah...
Aril sebab pandai melakukan wataknya dengan baik

Apakah yang biasanya anda lakukan sementara menunggu penggambaran babak anda?
Tidur dan check scene serta dialog

Harapan anda kepada drama muzikal - Kau & Aku
Supaya dapat sambungan

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
Welcome
Hye dan Assalamualaikum,harap korg suke blog neh.Komen komenla yew :D

Gosip

ShoutMix chat widget

Video ♥
Ucapan Akim

Ucapan Aishah

Ucapan Aidilfitri Akim

Ucapan Aidilfitri Aishah

Lagu Kita feat Aishkim

Aishkim


Credit
Template by : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

Aishkimmers Linkies Entries